People said I've changed so much , Well here's the truth . I grew up and I stop letting people push me around all the time . I learned that my life can't always be happy :')

February 20, 2011

change my daily routine :)

Less Facebook-ing , More Face the book :D
Fine , Ada orang tak kasi aku deactive acc facebook . I don't even know why , padahal dia bukan selalu tegur aku pun bilaa aku online . Gahh , Whatever lah kann . So I'm trying to doing something new in my lifee , new la sangatnyaa . Okay ini maseh dalam proses percubaan kalau berjaya ianyaa akan berterusan . dan kalau test ne gagal I must deactive my acc back just like I done it before . Gahh , okay aku akan try untuk online fb ne hanya pada hari minggu . See you on next coming weekend babyy . see later yooo . hahaa (:

P/s : esok birthday ibu , Yeyy , sapa nak aku call korang ? hahaa . just text me and said ' Farah , We need to talk '

No comments:

Post a Comment