People said I've changed so much , Well here's the truth . I grew up and I stop letting people push me around all the time . I learned that my life can't always be happy :')

February 21, 2011

Happy Birthday and Te'Amo Mummy

Today was my mother birthday :) , So Happy Birthday to youu mummy . I Love you more than I love my self !
Around 8 pm , aku adek dgn angah dah siap siap kemas semua dahh . Okayy just celebrate dkt rumah , sebab kereta takdaa . Nvm :') Gahh Aku dah gila kempunan lama tak makan kek . hahaa . and today finally dapat makan kan . Fuhhh , It taste great ! chocolate chocolatee , aku dah siap potong kek tuh nak bawak esok . Sejak lepas saket tuh , aku banyak dapat chocolate and asyik bawak pegi schl je bagi dieorang makan . Okay and now mereka mereka selalu " Farah , nak chocolate " mukaa aku ne stock supply chocolate eh ? haha . Phftttt --"

Eh kejapp , and there's one more funny situation for me . aku baru teringat dan tak akan lupaa ;D before balek schl masa nak turun tangga tuh , jumpa ada cekgu ne tegur kitaorang then tanyaa form berapa semua lepas tuh that teacher gelak and kataa ' Alah , lupaa name tag kuning form 5 kan ? nampak macam budak form 1 , form 2 je " Okayy . Ape nee ? tahu-lahh kami kami ne kureng ketinggian tapi takda ah nampak macam pangkat junior sangat

Nama je SENIOR tapi ketinggian macam JUNIOR !

3 comments:

  1. Haha kesiannyaa farahh :D Ketinggian macam junior . sabarsabar banyak kan melompat :'D

    ReplyDelete
  2. haha , sedih gila bunyi kann ? ada tips jadi tinggi ? haha

    ReplyDelete