People said I've changed so much , Well here's the truth . I grew up and I stop letting people push me around all the time . I learned that my life can't always be happy :')

January 13, 2011

Life is beauty so admire it :)

Rabu :

Pegi school macam biasaa , sumpah sangat mengantuk sebab semalam gedik sangat tido lambat kan , Terimalah habuan nee ;) Belajar macam biasaa , oh gawshh cekgu gila lahh sporting . Sumpah kalau aku still stay mgs tak datang rasa fun belajar macam ne . HOHO :) btw , i stll missing you Senior Methodist Girls School . waktu BM cekgu kaunselor masuk cerita pasal IPTA & IPTS semuaa . Wowww , addmath mmg penting ke ? :O haram jadah betol . haha . Bak kata omputih ' You're what you think ' soo , I think that i can score in my additional mathematic this year . * Ckp dgn penuh semangat

Khamis :

Pegi school like usual , but masa dkt jalan tuhh ada kereta hon dari belakang . Nampak dila dalam keretaa , dia pelawa tumpang . Ohmyy , see kawan kawan baru kita semua baik baik kann . Auwuuu , thanks :) Masuk kelas belajar macam biasaaa . Today was a bit interesting , my chemistry teacher ajar chemis auww . gila lahh , hyperactive wey aku keje dok gelak jee * method ajar macam ne barulah murid murid boleh paham . masuk otak tahuuu ! . then masa nak rehat jalan dpn dkt meja nas tuh macam mane entah calculator terjatuh dann Ehem ehemmm tiba tiba aku terlatah pulak ' Oh mak kau ! ' okengs sumaiyah dgn jasmin tolong gelak dan mus and the geng pung gelak . Wahh wahh , maluunyaaa aku :O HAHA * pecah tembelang , err tak sengaja terkeluar lahh

p/s : Esok hari jumaat kann ? Auwww , seriously dah lama aku tunggu . haha . Wani kau nak datang tido rumah aku kan kann ? serious rindu kau sangat wey , banyak storay nak ceritaaa :)


No comments:

Post a Comment