People said I've changed so much , Well here's the truth . I grew up and I stop letting people push me around all the time . I learned that my life can't always be happy :')

March 7, 2011

old classmates ):


Pagi pagi lagi dah bangun , mandy then gooo ikut along dgn ibu sekaly . Okay cara macam ne jimat duet tambang cuma kena korban masa bangun awal je . Save your money money baby :) money is everything now . Okay aku bukan kedekut hanya berJIMAT . but duit aku still membazir dkt benda lain . Cool !

Phftt , jalan jam gilaa duhh . tengok ragam manusia bawak keretaa hoi kindaa crazy . My brother is one of them , haha . Along kata ' kalau macam ne , kena bijak cari jalan ' kalau tak main cilok cilok ini macam , for sure pukul 1 pun tak sampai lg kan . Around pukul 10 lebih sampai , then ikut ibu pergi tempat keje and that time for me to study . study ? yes I doo .

I'm doing my addmath exercise , Okay aku buat that exercise dari pukul 10 tuh sampai 1.30 dapat lah jugak ilmu kan kann , I do appreciate my timee now tahu tak ? bertekad nak I-pad so I need to work harder than before , but sekarang aku lebih focus dkt addmath , yang lain tak study pung . Oh maybee sbb this subject selalu kasi spoil my result . Grrr , After that poi laa mgs . sampai sanaa orang tengok laen macam je :O hello I'm not an alien !

Buat muka tembok pegi lah cari wani dkt kantin yang ramei orang tuh , Wowww stupidas . they tell me that I look different , HAHA . kinda funny oke dokey . Tengok dieorang practise bunce house , gahh bersemangat sungguh mereka or maybe sbb bunce house punya presiden tuhh garang . hahaa :D * sorry chot . Pastuh pastuh jumpa all my old classmates , I miss you guys doeee .

Semua macam shocked tgk aku ada dkt situu . Yang Umi , ain semua maen cocok cocok domo aku pulakk . haha . ape daaaa --" salam salam then bila ckp schl cuti due to h1n1 kes semua kesat kesat tangan . bengong ahh ! Aku bebas kot , sehat kuat dan sewaktu denganya that's why I'm hereee . After bunce house finish , lepak dgn wani dkt central market , Gahh dekat nak separuh mati tawaf tempat tuhh . Okay no idea nak buat apaa , sebab on that time hujan lobat sangatnyo ): nak gerak poi mana mana ta boleh .

Pukul 6 agaknyaa , balek dari Central market then pergi tempat ibu kerja ibu balek . Sambung buat addmath balek then shopping siket . hahaa ;) pukul 9 malam baru balek . Gahhhhhhh , penat sangat sangat balek mandy , texting and sleeping . Sekolah cepat lah bukak , sudah mulaa boring duduk dekat rumah . Serious :(

Phftt , Wani I love to listened to your story . Sweet ;) thanks for today geng .

No comments:

Post a Comment