People said I've changed so much , Well here's the truth . I grew up and I stop letting people push me around all the time . I learned that my life can't always be happy :')

February 7, 2011

journey dengan tongkat ;)

Today bangun awal , ibu kejut macam biasaaa . Okay seriously mengantuk sebab my routine now tido mesti pukul 2 or lagi lewat dari tuh . Buat kejee gila wey , tak tido bukan buat apa apa pun . Fyi , aku sukar nak lenaa kaki kebas , dah kebas berat pulak tuh , dah berat gatal pulak . nak garu tak bolee . aishh dahsyatt !

Around pukul 3 macam tuh Jasmin text , cekgu tanya pasal MC . Err okay aku dah tak mintak mc pun dkt dokto pun harituh . So ayah ajak pegi hospital mintak mc . Gahhhh , inilah kali pertamaa aku jalan sejauh ini . kalau tidak part paling jauh pun pergi toilet je wey . Hahaaa , damn nak jalan lajuu :( bila pegi situ orang tuh suruh pegi sana dulu . Aishh macam macam la kann , dah tak nmpk aku jalan macam ne . then kena pulak ke sanaa ke sini . GILA

then dah siap semua , aku pun duduk sebelah orang india ne .Woww , aku shocked gilaa bila tengok tangan sebelah kanan dia bergari :O no wonderlah takde orang duduk tempat tuh . Aishh dahsyat ! engatkan polis tuh dgn india tuh datang laen laen rupanyaa polis penjara tuh bawak banduan tuh pegi jumpa dokto . Gahh gila kau ! muka ganas . aku dah mula seramm . buatnya banduan tuh menganas tak ke gilaa ? tolong bayangkan :|

Well , baju banduan sekarang dah maju , colour merah ! menyerlah wey :D haha dari jauh dah nampak dah but aku je buta tak perasan . okay serve your right kena duduk dengan banduan . Dahsyat :p





then jumpaa dokto , dia kasi MC 16 days kira sampai 22 lah kann , then 22 kena pegi jumpa dokto pakar . yeahh on that time baru boleh tahu punca penyakit aku ne . Cepat-lahh 22 haribulan :'( sayaa dah tak tahan dah , rasa nak tanggal je simen simen nee . Fyi , dokto tuh kata ' Tuhlaa , hyperactive sangat ' . What ? active pun salah kann . huhh Okay awak awak jangan active sangat nanty kalau jadi macam kita , dokto akan salahkan awak semua . Errr :|

Lepas habes jumpa dokto , balek then angah belanja makan . Just makan tomyam and and tomyam tak sedap ! heyyaaa mak kita masak lagi sedap :D balek rumah pukul 6 lebih then malam jasmin text suruh betolkan peka . Okay aku bersengkang mata sampai pukul 3 betolkan peka . Yeh , sumpaa aku tak suka buat graph . Phftt and finally siap jugak . thanks jasmin for helping me , aku text dia pagi pagi naseb dia tak tido lagi kan .

Prepare surat mc dgn peka suruh adek tolong bagi dekat jasmin and aku just bagi dieorang chocolate , Eh tuh je yang boleh kita bagi dekat awak . budi baek awak kita tak tahu nak balas macam mana dahh . ishhh terharu wey ada kawan macam ni , kau ada kawan macam ne ? kalau ada tolong hargai mereka
.

No comments:

Post a Comment