People said I've changed so much , Well here's the truth . I grew up and I stop letting people push me around all the time . I learned that my life can't always be happy :')

February 9, 2011

from 4 legs to 3 legs and finally ,



I GOT A MAGIC IN ME :)

Okengs , today good news diaa kita dah boleh jalan siket and stll using tongkat but sebelah je

Macam mana boleh jalan ? Nahh :O semalam mak bawak orang tukang urut dari area pantai dalam sana . then mak bukak simen sbb dia nak urut , Wey weyy baru aku dapat rasa nikmat bila dah bukak simen tuh .

NIKMATNYA JELAS TERASA HOI :)

Meh dengar cerita dia urut meh , Act dia urut saket but entah kenapa aku pegi gelak sebab mak kata nak baek tahan la siket . soo aku gelak dlm keadaan terpaksa . tragiss . Dia urut then katanyaa urat simpul , woww dia urut ada bunyi ' krak krak krak ' . serious tak tipuu ! saket dia dok tenyeh kaki aku . Sabor jelaa . lamaa gilaa dia urut

then dia suruh try jalann . Okay then aku pung try boleh letak kaki tak saket bila jalan terhincut * betol ka ayat aku ? :p whatever . Dia urut lagi lagi dan lagi , saket dia tuhan je tahuu . So malam tdy tido macam biasaa . sumpah tak ganas dahh . Bangun then jalan sama mcm mlm tdy , guna tongkat sebelah lg . and anddd petang tuhh lepas rest onlineee and makan chocolate daim yang kak ainiey bagi try la pegi jalan dkt depann . then sajaa nak maen maenn . try pijak berdiri sebelah kaki . tak saket :D so try jalan tanpa guna tongkat . Ohmannn , finally i can walk :'D

Mentang mentang dah boleh jalan esok teros decide nak pegi schl , baru je elok berjalan dah mengada sakan nak pegi school . hehh , membazir kau punyaa mc wey fara . Ishhhh , I miss all my classmate wey :D wink winkk . baru boleh jalan siket malam aku dah ikut angah pegi Jusco BMC . haha . Aishh dahsyat kau ! esok pegi school mesti orang pelik :O

ALHAMDULILAH :)
thanks god for saving me , and terimas atas doa kalian .

p/s : Aku akui makcik tuh terel urot , engatkan cerita dia urut orang lumpuh tuh gebang je . See aku kejap je dia urut then rehat siket dah boleh jalan dahh .

No comments:

Post a Comment