People said I've changed so much , Well here's the truth . I grew up and I stop letting people push me around all the time . I learned that my life can't always be happy :')

December 27, 2010

Monday storay


Another 7 days to gooo . My school holidays getting bored day by day . Oh my , Okengs lets start my storay for today :D wink wink today bangun a little bit late , kita mimpi heroes kita semalam tuh sebab bangun lambat . hahaa . bangun macam biasa online then around pukul 1 macam tuh baru aku mandy . Err , duduk tempat baru ne buat aku makin malas nak mandy , haha sejuk sangat duhhh .


after that , tengok orang syelek kitchen cabinet tuh . haha , serious takde kejee dahh --" teman adek pegi kedai , Woww wowww its was amazing bila aku jumpaa that two negro wey . Naek bulu roma semua bila tgk negro tuh , buang tebiat agaknyaa . dia ckp orang kedai tuh ' I want card yeah card haha ' lepas tuh dia bayar duet card topup tuh semua guna duet syiling . dia mesti gelak gelak setiap kali dia habes cakap . Auww , weird ;) ne kes mabuk berlebihan kot . haha

Petang tuh time syok syok tido , ada orang call . huhhh , number tak wujud dalam phone aku . Capit kau memang kurang tamadun pekena aku lagi hoi ! sudah sudah la tuh kann , entah nama keling mana kau petik . then keluar nama karim la apelaa . okay , errr terima kasih sebab kacau aku tidoo :D

Capit cakap blog aku makin boring . Oh mann , i have no idea yoo ! macam mane nak buat blog aku kembali menyerlah dimata kau ? haha . penat aku make-up blog aku hari hari tawww !

P/s : Eykaaaa , Happy 16th Birthday . May Allah bless you and may all you wish come true :')

No comments:

Post a Comment