People said I've changed so much , Well here's the truth . I grew up and I stop letting people push me around all the time . I learned that my life can't always be happy :')

October 4, 2010

jin noti :)

Okay , today was my blank day . yee kita study chemistry focus but nothing yang masuk dalam mind kita . Oh mann , why haaa ? tell me why why ? heyy it doesn't mean that kita terengat dkt hasiff okay . I'm kinda sleepy gila gila hari ne . Time chemistry tukar tempt duduk sebelah ain , err i think that tempat ne penuh jin kod . No wonder lahh ain tuh kuat tido bila duduk sini . yeah if dapat pejam mata even seminit pun dah alhamdulillah . haha , sumpahh jin ain dah meresap dalam badan aku . Heyy , setan jangan lah ganggu kita oky !

p/s : ain pembawa virus tido , haha :D * sorry ain gurau haa hee

No comments:

Post a Comment