People said I've changed so much , Well here's the truth . I grew up and I stop letting people push me around all the time . I learned that my life can't always be happy :')

October 5, 2010

4 free period .


Yesh , today our teacher banyak yg pegi jage exam for pmr , so that free time is for ' xoxo gossip girl ' . Me , faz and Sharanyah haha , kitaorg talk nonsense je hari ne . Well , we laugh like a crazy woman ;D


Heyy , hari ne otak korang kuneng sangat . sama macam colour t-shirt yang aku pakai masa bicara berirama tuh . haha , kitaorg busy cerita pasal anak , then kawen kawen . haha , serious macam gampang je

then suddenly , faz tanya : ' Ayu , nanty bila kau nak kawen wey ? '
haha , you just make me laugh with this question , well - kita pun nak kawen ade tarikh keramat juga . Euwww ,
birthday aku 1 bln 6 , so aku nak tamatkan zaman bujang on 1. 6 . 16 :D
Woahh , bagus date ne bukan ? haha . thnks for reading this idiot post , rugi kan kan ? pity on youu . ngee

No comments:

Post a Comment