People said I've changed so much , Well here's the truth . I grew up and I stop letting people push me around all the time . I learned that my life can't always be happy :')

September 9, 2010

Faz's (:

Happy Birthday to youu , Happy Birthday to you , Happy Birthday to youu
Fatin Fazlina Bt Yunus (:

Faz , Happy 16th birthday wey . yeah , now you're getting older lahh captain . ahha :D Ehh , act aku rendu kau . yesh , engad tak kau selalu bebel bebel dekad aku bila aku selalu tak pegi schl . Kau sllu cerita benda merepek merepek dekad aku . ye aku dengar je even aku tak berapa paham sangad topic yang kau tengah cerita tuh , hee . Dulu kita maen tampal kertas satu kelas tules name kau dengan helmi . Auww , miss duhh ! engad tak ? next year kau takde kan . if aku stay lagi schl tuh sapa nak tolong aku nanti . sape nak ajar aku addmath time otak aku gila jamm ? haeshh , nanti kau pndah penang kau rajen contact aku taw taww . sumpah aku rendu kau :(

BTW , Happy birthday and Selamat Hari Raya

i'm sorry for all my silly mistake friends , sometimes i'm being too rude ;'(

No comments:

Post a Comment