People said I've changed so much , Well here's the truth . I grew up and I stop letting people push me around all the time . I learned that my life can't always be happy :')

September 6, 2010

Away's ;(

Okay , i just wanna stay away from others started from today onward . Ye , korang tak payah dah dengar cerita cerita kita dekad sini kan . happy tak ? haruslahh kan . tak payah buang masa baca benda haram yang kita tules dekad sini . Hell nahh ! maybe lepas raya kita sambung story kita balik taww . Err , ye awak tak payah text text kita okay please leave me alone . auwww . yeahh because i'm better off alone now sayangg :D i'm okay so awak tak patut risau pasal kitaa . Okay thenn . byebyeee my lovely honey bee

* Err , maybe malam raya kita update blog kita balik before kita away lagi sekali . Nahhh (!)

2 comments: