People said I've changed so much , Well here's the truth . I grew up and I stop letting people push me around all the time . I learned that my life can't always be happy :')

May 2, 2011

Birthday wish :')



I WISH I CAN GET IT :'D YES I WANNT THIS CUTE TEDDY .

Jyeah , tinggal berapa hari je lagi . Then bulan 6 :D * lambat lg --" huhaaaa . Please slow siket , tak nak lah tuaa awal sangat . hoeshh , Okay I just want this for my birthday :( janji dapat ganti balek patrick tuh , nak buat tido malam same samee . Childish ? suka hati kita la ken kennn . Still boleh engat lagi apa mak cakap dulu ' Akak kalau tido , beruang musang semua dia nak bawak tido same ' hahaa . Arghhhhhhh , nak teddy bole ? :'O


1 comment:

  1. hihi . bakal sambut birthday . kakok sudah lepassssssssss . tk dapat teddy pun utk tahun ni :'(

    ReplyDelete