People said I've changed so much , Well here's the truth . I grew up and I stop letting people push me around all the time . I learned that my life can't always be happy :')

March 1, 2011

Great day with family .

Happy birthday to youu , happy birthday to youu brother :) May Allah bless you angah .


Phftt , I've such a great day with my family tonight . Anyway , thanks to sys Ainiey :) Dia murah hati sponser this nikon D300s cake for my brother birthday . Makan steamboat dokat restoran tupai tupai sanaa . Awesomeee :D makan pun dia belanjaa . thanks once again . sangat kenyang makan hari ne . haha , nak buat suprise konon tak jadi . hahaa :D Along ah ney , park kereta dkt dpn dpn restoran tu , mmg la angah perasan .


Tadaaaa , tengok that Nikon D300s cake sodap hoi hoi ! haha but if makang ken , gigi terus biru . Fyi , my brother macam tak rela nak potong . haha , sayang agaknyaa . Stop cerita pasal cake , haha then balek tuhh singgah mana entah nama tempat tuhh , boli t-shirt Elmo lagi . Yehaaaa , after this nak collect domo t-shirt je . stop buying elmoo item dah laa . Sampai rumah dah dekat nak pukul 1 dahh , sumpah penat . balek tuhh terus jah tidoooo

Woot , my brother punya birthday sama dgn bieber punya birthday tawww ;D



No comments:

Post a Comment