People said I've changed so much , Well here's the truth . I grew up and I stop letting people push me around all the time . I learned that my life can't always be happy :')

February 5, 2011

Life aren't be easy like before

HMMMMM , DO QUICKLY RECOVER PLEASE :(
Friday .

Today kena belajar cara hidup seperti orang yang kurang sempurna , yeahh its too hard for mee . I need to be tough enough for this . yes baby youu can ! everyone keep saying that everything gonna be okay and nothing bad will happen toward you . Okay fara just trust yourself :) malam tady tak dapat nak lena langsung , Aku tak tahuu ape yang aku cuba fikirkan . Hmm terjaga tengah malam tgk ibu tido dekat bawah . Hmm , kesian ibu kann . See , my mother seriously care about me :') thanks . Kita nak makan ibu kita tolong siapkan , kita nak mandy ibu kita tolong bawak pegi toilet . Seksanya hidup macam nee , tak nak dah susahkan ibuu , kesiann dia dah penat jagaa kita :'(


Saturday .

Kalau semalam tak boleh nak tido , hari ne for your information kita keje tido jeee bangun pun sebab makan ubat . hahaaa :D mind dah boleh set untuk terima kenyataan semua nee . Dugaan memang kian hebat , so chill faragon :) then petang ajak jasmin dgn sumaiyah datang rumah , okeng borak borak dgn dieorang slmt dieorang sudi nak datang hilang boring kitaa ne :') then diaorang nak try mintak dkt cekgu , mintak tukar kelas dkt bawah . Okay tuh je harapan aku sekarang , tuh je cara yang boleh buat aku pegi school . okayy sekarang saya hanya byk berharap .

DON'T GIVE UP AND DON'T LET YOURSELF DOWN

* ketiak aku dah mulaa saket guna tongkat ne . aiyoo , sabor je laaa .

No comments:

Post a Comment