People said I've changed so much , Well here's the truth . I grew up and I stop letting people push me around all the time . I learned that my life can't always be happy :')

January 20, 2011

tak tahu malu ke ? :O


Phfttt , Awak umpama menconteng arang pada muka sendiri !

Okayy seriously aku bukan nak aibkan kau dekat sini . Kita just terkilan dengan cara awak , Grrrr .
Kenapa awak suka tiru kitaa ? kenapa kenapa dan kenapaa ? Aiyooo ama apaaa . Dulu kau tiru ayat aku kan ? Alaaa jangan buat buat tak engat lah wey and now awak tiru style macam blog kita . Ape ni ? errr , macam ni ke kawann ? huhhh kau kan sekarang dah kian hot ! so what the hell kau nak tiru tiru macam aku ? kitaa bukan hotsetap macam awak :) buang masa tiru orang nerdy macam aku !

BUAT IDENTITI DIRI SENDIRI , JANGAN TIRU ORANG SANGAT LA KAN .
ye aku marah dengan kau , so terasa ke ? agak agak kalau terasa tuh sendiri mau engat la yee


No comments:

Post a Comment