People said I've changed so much , Well here's the truth . I grew up and I stop letting people push me around all the time . I learned that my life can't always be happy :')

January 7, 2011

kurang tamadun :p

OMG (!)


today pegi school macam biasa , Hari ney pendaftaran untuk permainan and rumah sukan ! err , aku merayau macam ape je cari kelas . Sesat sesat :O err sekolah ne sesak ramai sangat orangnyaa . Dulu masa skola dkt mgs pung tak seramai ini . HAHA , kena belajar sesuaikan diri . sabar setahun je lagi faragon ! kata nak tukar citarasa :p inilah bahanaa yang kau dapat . haha ;D

Lari tajuk sudahh , *Sambung sambung . Masa meeting permainan tuh , aku just duduk dekat luar sorang sorang . then ada sorang budak laki nee , berdiri sebelah aku --" Choyy , demam malaria ape budak laki sorang nee ? then tak pasal pasal dia tegur * pelik pelikkk

him : Form berapa ?
me : Form 5
him : Form 5 ? biar betol ? kenapa pendek je ne ?
me : Dah tak berapa TINGGI nak buat macam mana kann ! aiyooo

Auww , KURANG TAMADUN KAN BUDAK NE ? ha-haaa . panas hati je masa tuhh :D selamat aku ne jenis orang yang COOL COOL , soo takdelah panas sangat kann on that timeee . lepas tuh aku pun diam jee . Aku kan spesis diam je . haha . then dah lama sikit diaa tanya lagi soalan * tak puas puas lagi ke dia ne menyoal aku ! tapi soalan dia kali ne macam haram sikit . Errrrrr --"

him : Mana balak kau ?
me : Balak ? haa . takdeee
him : laaa , tak kan takdaa ?

* lepas tuh aku diam je then dia bebel , Zaman skrng dah maju . semua orang ada balak blablablaa . Ohmann , mulut laki ne laser jugak macam perempuan ! haahaa . kepoh sangat-lahh . then agak agak telinga dah tension , aku pum gerak dari situu , budak laki tuh kejar dia tanya namaa . Pastu aku pung belah cepat cepat dari situu , dan akhirnya saya TERSELAMAT dari hamba Allah tuh :)

p/s : Kalau flashback balek , aku rasa macam gaya aku cakap kerek je dgn mamat tuh , haha .
sebab dia pun kerek sama gua ! gua pun kerek la balekk :p


No comments:

Post a Comment