People said I've changed so much , Well here's the truth . I grew up and I stop letting people push me around all the time . I learned that my life can't always be happy :')

December 22, 2010

hang with anis ♥


Okengs , today dah janji mau meet anis and syera . we're decide to watching movie ohh :D hello awak , saya sedang menghargai saki baki holidays saya sekarang (':

pukul 12 macam tuh tunggu my anis dkt lrt station , haha selamat dia tak lambat kan . then pegi klcc pusing kejap then cari bank --" auww , bank-rup lah macam ne kalau hari hari keluar duet sayang hehh .

lepas tuh terus gerak pavi , Ouhh , we're watching Tron Legacy . this movie is fucking damn awesome lah awak :D serious saya terujaa . After that nak teman anis pegi beli her school bag . HAHA , finally , faragon diberi peluang ketemu dgn azimah . wah wah :D tnggal ta dpt lepak same je lagi kan . haeshhh

then pegi LOT 10 , jumpa kawan syera dkt I-setan . Errr , macam kenal this guy ohh . ahhaa . boleh pula tanya pasal asip kita kan ? haha * imy atan . then pg bb plaza jumpa kwn syera lg . Auwuu , banyak nya kawan kepada kawan kita nee . haha :D after that pegi makan kfc . ahh kenyang deh --"

Errr , you know what ? sorang budak laki ne kuat jalan dgn aku jahh . awak kenapa haaa ? aiyoyoo . Lepas makan terus balik naek monorail dkt ts , turun dekat kl sentral dan jalan pegi dunkin donuts . saya nak sangat jumpaa shazreena shazali . i miss you budak kecik ! :( then masa otw balek rumah bngsr . syera text pasal budak laki tady . haha . kelakar sungguh attitude awak td , annoying hoi :D

Balik , jumpaa wani pegi pasar malam , then jumpa syue dgn zatie pastu tunggu mak sampai then balek sg long :D hahaaa , aku sangat penat hari ini . Well saya puas dapat jumpa semua kawan saya hari ne awakk :D thanks for the day . Wani , thanks teman aku . Aku sayang kau dan aku selalu rindu kau dekat sini :') Aku janji tak akan pernah lupa dkt kauu . saya janji awak :')

No comments:

Post a Comment