People said I've changed so much , Well here's the truth . I grew up and I stop letting people push me around all the time . I learned that my life can't always be happy :')

December 31, 2010

Goodbyes memories on 2010 :')


Wowww , 2010 brought me a lot of sadness and happiness . This 2010 teach me how to be as strong as youuu . experience taught me the meaning of life , Gawshh goodbyes to all my memories .

  1. Masuk class yang semua orang aku tak berapa nak rapat , belajar jadi gilaaa . haha but then okay jugaaa . I gonna miss this 4 Science class .
  2. Dapat boyfie macam cilako ! hohoo , at least aku dapat rase drama manusia zaman sekarang . Oh thanks so much , what goes around come around okay 'O' ?
  3. Dapat buat performance on our 53rd National Day celebration dekat Stadium Bukit Jalil . thanks for that moneyy , dapat RM 190 sebagai ganjaran :D Rendu choral speaking kl team
  4. Kehilangan my old classmate , Arwah Nurul Huda bt Rosalan . awak dulu suka panggil kita bulann kan . Ayu rindu dekat huda even kita tak rapat sangat tp ayu dapat rasa kehilangan hudaa * Al - Fatihah , rest in peace :')
  5. Kehilangan Pakcik Marzuki . syue aku tahu kau kuat . Allah SWT lebih sayangkan dia . * Al - Fatihah buat arwah Pakcik Marzuki .
  6. Dapat jumpaa byk cyber friends , Oh mann seronok dapat jumpaa dieorang . before this aku tak pernah pung jumpaa sape sape yang aku kenal dekat alam mayaa nee . this year is my first timeeee . thanks friends .
  7. Diberi peluang masuk kadet polis , jadi plantun utamaa . Oh terima kasih esah sebab bagi macam macam dendaa untuk sayaa . On sport day dapat naib johan jahh and the best thing dapat rasa pengsan masa kawad lg * layanan special :D
  8. On 160910 dapat my laughing machine . Thanks for everything Mohammad Hasiff :') but its over now kan ? takpaa . faragon kuat :')
  9. Berhijrah dari Bangsar Utama ke Garden Park Condo , Sg Long kajang . * Errr , tempat ne ntah mane tempat entahh . cinaa banyak . Grrr . bored sangat sangat dan sangat !
  10. Terpaksa berpisah dengan Kawan baik Nur Shazwani Bt Shazali , aku tak mungkin akan dapat kawan yang sama macam kau lagi ! I Miss youuu oh :') semoga kita dapat ketemu lagi , jangan lupa aku tawww . Janji ye kawan :')
Kalau aku ada mesin macam doremon tuh boleh patah balik masa ke belakang , aku nak luangkan masa banyak dgn kawan kawan aku , aku tak nak kenal dengan player tuhh . HAHA , tapi apakan daya . masa bergerak sangat pantas dan semuanya perlu ditinggalkan . Welcome Senior year :D

Happy New Year FARAGON :D semogaa tahun 2011 lebih bermakna * Amin

No comments:

Post a Comment