People said I've changed so much , Well here's the truth . I grew up and I stop letting people push me around all the time . I learned that my life can't always be happy :')

November 7, 2010

patiently waiting .

oh hello hello and hello :')
Ohmy G , rindu gila nak updated blog yang kini kian usang . hoeshh . sedih nyahh
act , banyak sangad story mory nak tules . oh yeahh tangan aku dah addict sangat nak buat vandalisme dekat sini . Fyi , lappy rosak repeat lagi sekali ' R to the O to the S to the A to the K ' :'(
tuh salah satu faktor why faragon dah jadi macam chispmore , kejap ade then menghilang balik .

sorry guys , bila semua dah okayy i'm going to be an active blogger again ;D
patiently waiting (!) haa haa and haa , tunggu kucing keluar tanduk then baru lappy aku elok


No comments:

Post a Comment