People said I've changed so much , Well here's the truth . I grew up and I stop letting people push me around all the time . I learned that my life can't always be happy :')

November 13, 2010

borak-ing :D


At the night , answer call dari capit . I'm such a great listener kan wey ? ha-haa . like what he said , ' bukan senang nak dapat call kau ken ' ohyeah . susah sangat ke nak call aku ? sng ahh ! tekan number then tekan call then tunggu . haha , tapi memang agak bengang tunggu aku jawab call .

Borak - borak and borak sampai kau pun dah lost word nak cakap ape dgn aku kn . Wow wowww , serious aku shocked gila bila dgr story kau . Oh mann , gila hebat dah gangster aku ne . haha . tak payah aku jadi sifu kau dah boleh buat dahh . GOOD JOB BRO (!) haha , honestly banyak gila aku gelak mase borak dgn kau wey . Seronok dgr cerita kau yang ala ala drama telenovela tuh ;D

Aku terharu dgn kau wey , ' Aku je sorang kwn yang kau kenal paling lame dari alam maya ( internet ) yang kau stll contact ' Wootss , rawk gila macam ni wey . Yah , lame juga aku kenal kau ken . Mula dari kau dgn motto hidup yg ' fuck couple ' tuh then sampai skrg . haha . kau engat ? kau tak engat tkpe . aku engat , dan stll akan engat semua bendaa sbb itu memories (!)

* Aku suka pggl dia gangster , Haa haa and haa just because he's rawk my world .

btw , thnks sbb kau kena-kan aku harituh , thnks untuk topup yang kau bg masa raya tuh ( duet raye kan wey ? ) , thnks for your weirdo birthday present , thnks for your hawt story and the most important thnks sbb byk cerita pasal aku dkt kawan kawan kauu , haha :D i likee (!)


No comments:

Post a Comment