People said I've changed so much , Well here's the truth . I grew up and I stop letting people push me around all the time . I learned that my life can't always be happy :')

September 14, 2010

Raya Storay (:

* Hey guys , i'm back here . korang rindu faragon kn . i know that darla , haesh :)

1 , 2 , 3 gooo :D Auww , gian aku nak updated blog ni . haha . Well , i miss you ceriteria-faragon
eh sory lari tajuk , okay lets start our raya storay babe's .

RAYA PERTAMA :
bangun tido then macam biasa buat ape yang patut . Eh , tahun ni raya dgn along dapat byk duet . GOOD JOB BRO ! every year duet raya up 50 kan along :D then lepas dah raya dkt rumah say sorry sume makan ketupat palas and vrommm pegi shah alam , then lepas tuh balik raya perak . Err , hari ney dkt kmpg kita makan rendang daging landak wey . bapak gila sedap . sumpahh terliur nehh . yeahh , sound like weird ken ?

RAYA KEDUA :
Pagi Pagi bangun . woah , bapak sejuk mandi dah macam mandi air ais . then pegi rumah acu , tolong tolong nak masak makan tengah hari . Well , aku jadi orang kampung sangat hari neh . Dlm pukul 2 mcm tuh we take our journey balik kedah pulak . Sampai kedah terus singgah rumah mak cik ina dulu then baru balik rumah tok wan .

RAYA KETIGA :
Still beraya dekat kedah . Jalan jalan . lepak sebelah bendang . woots , indah betul wey rasa tanak balik nehh . then lepas raya rumah tok teh . pergi laut yang tmpt kena tsunami dulu tuhh . Act , rumah tok teh dekat je dengan laut ne . lucky masa dulu rumah dia tak kena tsunami tuh .

RAYA KEEMPAT :
Pagi pagi lagi dah bangun . Semua heroes heroes kena tolong tokwan tebang pokok . ahha . aku just kemas kemas barang sbb pagi ni jugak nak balik kl dahh . Sob sobb , sedih sangat wey . before balik pegi jalan sebelah rumah tuh pegi tgk kolam ikan . Err , i'm gonna miss my raya this year . Nyamuk kau mesti rendu nanti nak gigit aku ken ? Well , next year aku balik raya kau boleh gigit aku lagi nahh . haha :D

No comments:

Post a Comment