People said I've changed so much , Well here's the truth . I grew up and I stop letting people push me around all the time . I learned that my life can't always be happy :')

September 26, 2010

Our roti jala :D

Kenduri tahlil rumah syue . yeahh like usual . me wanie and zatie akan hulurkan tangan ringankan beban .
but we having a lot of fun today nyahh , haha . wooots kita masak roti jala together gether kann ?
who said that faragon tak bole masak hehh ? haha . see hari ne kita maen gelek gelek tepung , then gulung gulung . i miss all this wey , lama ken tak gelak gelak macam hari ne . then hari ne kita flashback semua memories yang kita spend time together kan . hoeshhh , i miss our memories ! ;( btw sory syue sepahkan dapur kauu .
ai maklum , ak masuk dapur mmg macam neh lahh :D

pfttt , our roti jalan sedap taww . boleh bukak kedai . haha and then bankrup . haha (:
sbb , our geng kinda crazy you know

No comments:

Post a Comment