People said I've changed so much , Well here's the truth . I grew up and I stop letting people push me around all the time . I learned that my life can't always be happy :')

September 17, 2010

Haha :D


Auwww , i miss that baju kelawar duhh . haha . tengah kemas kemas laci then terjumpe satu sampul neh . yeahh , jumpa banyak kazanah berharga taww . And most important ak jumpe gambar ne . Ouhyeahh , rendu zaman kanak kanak macam niy kan adek . yeahh ! rendu gila gilaa

awak awak tgk tuhh , kita memang dari kecik lagi dah tak lawa dah ken ? HAHA

4 comments:

  1. HAHA , comel laa fara , comel gile koyd :D

    ReplyDelete
  2. haha , thnks miera . kelakar je ohh (:

    ReplyDelete
  3. HAHA , dulu miera pun salu hoo pkei baju nie . best laa , rendu na pkei lagy :)

    ReplyDelete
  4. haha , tahu takpa . best gila pakai baju ne . masuk angin je :DD

    ReplyDelete