People said I've changed so much , Well here's the truth . I grew up and I stop letting people push me around all the time . I learned that my life can't always be happy :')

September 4, 2010

Gangster kita :D

Shyafiq Azwan: hoi
farah : assalamualaikum lah abang oi ! haha
Shyafiq Azwan: waalaikumsalam adek oi..hahah
Shyafiq Azwan: weyh.. rendu ko gile.. gile babi
farah : haha . rendu aku ? wahh . biar benar ne
Shyafiq Azwan: benar la..!!benar sebenar benar nye..sebenar nye...
Shyafiq Azwan: benar la.. hahaha
farah : ahha yelaa
Shyafiq Azwan: yela jew


Heyy gangster , kau tahu tak . aku pum rendu kau jugak .Sometimes , aku banyak bagi kau bengang kan . sory sangad . Yesh , aku tahu aku salah kan wey . Memang nowadays banyak orang cakap aku sombong .
Maybe memang aku sekarang dah sombong kan wey . Eh ehh , kau mesti banyak hot story nak cerita dekat aku kan . aku suka dengar cerita kau tahu tak gangster . Engad tak birthday present aku tahu ni , aku kena dgr prob kau . haha . memang every year kau bagi aku hadiah pelik pelik kann :D Well , i miss you gangster

Nahh , i always pray for your happiness friend . life kau dah better kan skrg ? i'm happy to hear that .

No comments:

Post a Comment