People said I've changed so much , Well here's the truth . I grew up and I stop letting people push me around all the time . I learned that my life can't always be happy :')

August 29, 2010

yea :D


Hari ni ahad kn ? hari ni raptai penuh for National Day tuh . Mean that kita bangun sangad awal taw . as usual la doe , sumpah sangat mengantuk even smlm tido awal gila . cipta sejarah okay tido awal mcm tuh ;D

yea dah siap , turun a bit late hari neh . but aku tunggu dgn miewa dua org je ? hehh , kitaorg kena tggl org mereka bertiga still ta bgun lagi ? haeshh . Kena lah call dieorg * saje eh nak habeskan kredit aku korang niy . aku bru topup smlm tahu . grr

then pukul 5.40 mcm tu wanie , syue , atie pun sampai . heh korang terbabas lah tuh . eish eish , pfttt , wani dgn syue tak mandy and tak sahur . woahh , hebat bukan ? habes tak satu botol perfume korang pakai ? aku punya ade lg . nak takk takk ?

Sampai sekolah terus naek bas . err kita org dah lambat sangat ney . bas bertolak dari schl pegi stadium pukul 6.00 pg okay . then dalam bas aku duduk sebelah faz sebok duk texting hasiff . haha then dia nak tido . aku pum terlena dalam bas tu .

Our rehearsal like usual , abang maritim & para woahh , you so attractive for me . auwww , jealous ? err . korang handsome kan even korang botak macam upin dgn ipin . haha . Now , aku dgn budak sebelah kanan budak dari SMK Seri Pantai dan makin rapat kan , nama dia shazwani tak silap . macam nama scandelicious aku je kann . wey dia quite sporting selamat dia bukan jenis yang annoyed tuh .

Woots , i gonna miss you wani kalau kita dah habes merdeka ney . even takdelah rapat sangat . tp best juga eh borak borak dgn diaa ;( . Esok kontijen dari kl , its our choral speaking team dapat holiday . Yeahh . it mean that ' NO PRACTICE AND NO SCHOOL ' for today . Thanks sangad memang kitaorg dah penat .

Err , jangan lupa tengok kita dekat tv taww . bangun awal awal taww . haha , macam ada je muka aku masuk tv . punyalah ramai orang dekat sana kan . haha what so overr ==

I MALAYSIA :D

No comments:

Post a Comment