People said I've changed so much , Well here's the truth . I grew up and I stop letting people push me around all the time . I learned that my life can't always be happy :')

August 31, 2010

National Day celebration .

Okay , lets start our story on this national day celebration , wake up around 4.00 something today . Err , mata aku dah macam panda okay . i'm not getting enough sleep act . awal ken aku bangun . before that pun dah terjage dah pukul 1.00 pegi charge phone and and rompak kueh tart nenas mak dkt dapur . auww :D

pukul 4.45 tunggu miewa yang quite late hari ni . Sampai je schl terus naik bas and vrommm pegi Stadium Bukit Jalil , perjalanan yang jauh tak bored sebab my nurse texting since dari bangun pagi . haha dia memang suka buat kerja gila .
No wonder peeps call he atan kann . ngehh ngehh

Sampai stadium , kitaorg kena bertapak lagi . errr , macha ni memang suka parking bas dia jauh jauh doe . Woahh , ramai dah orang even still pagi lagi . no wonder our teacher suruh datang awal . Aku sampai terus je pegi tempat aku yang lain sebok pegi toilet . hehh , dah ramai sangat dah makhluk dalam stadium ni .

bila semua dah full , then we waited for our vvip . Event hari ni berlansung better yeahh . meriah sangat tahu tak ? yeah mane tak nye . kitaorg dah buat rehearsal banyak kali taww . Aku dari awal sampai habes berdoa agar celebration ni lama lg . sebab today is our last day . No more bicara berirama after this :(

Lebih kurang 11 lebih semua dah habes . Kitaorang dapat 1 hari cuti untuk esok and all that tentera dapat 1 week holiday yeah dieorang buat gempak sangad okay . Sob sobb :'( kitaorang dah sebati dah dengan benda ni rase berat sangat nak balik . Hampir sebulan practice untuk benda ni and bila sampai big day dia rasa lain sangad . I gonna miss all my bicara berirama team for 53rd National day celebration this year .

Befor balik , semua sebok gedik gedik snap gambar dgn all that tentera , abang navy , para , tts ( tempur tanpa senjata ) . Err , bukan la salah pun nak amek gambar dgn dieorg . but please lah korang over sangad tahu . Aku hanya masuk dalam salah satu gambar but not with all that tentera . Kitaorg tangkap gambar ramai then ada laki datang nak masuk sekali . dia kata hari last kann . Woahh , dia berdiri sebelah aku

Cari bas tak jumpa , celah mane ntah dia parking bas dia . lalu tepi bas abang plkn , dieorng bye bye . aku just jalan dan sengih je . haha . yeahh , sombong bukan ? haha . orang tengah serabut cari bas . abang tuh sebok bye bye pulak . memang boo layan la jawabnya . Err , then jumpa and balikk sampai schl . suruh ayah amek balik rumah . balik rumah text nurse lagi and tido tido tidoo :D

* bye bicara berirama team , i gonna miss all this memories . And and aku akan cari gambar kitaorg ramai ramai tuhh sebab aku tak tahu gune camera sape on that time :(

No comments:

Post a Comment