People said I've changed so much , Well here's the truth . I grew up and I stop letting people push me around all the time . I learned that my life can't always be happy :')

August 19, 2010

Hospital :)

i'm not going to school today . Mak aku kasi ' green light ' okay .
then dalam pukul 3 lebih syue call , suruh tolong pegi rumah wani kejap sebab dia call wani tak dpt dpt . so pegi rumah wani pggl dia macam pggl ape jehh . suara aku tak cukup kuat kut pggl kau mcm orang gila je wey == eish eish . * sabar kakk cik oi

Syue ajak pegi PPUM nak tgk ayah dia . so dia ajak wani and wani ajak aku . ntah kenapa aku nak ikut yeah nak tgk keadaan ayah dia okay ke tak . teruk atau sebaliknya . then lebih kurang pukul 4 tunggu syue and her mother . eh awak , kita suka mak diaa gila sporting okay .

Sampai sana terus pegi tgk uncle marzuki . Oh looking great . pakcik pakcik saya doakan pakcik sembuh ye pakcik . Nanty pakcik boleh la balik rumah kan pakcik . Tdy pakcik gurau gurau dgn makcik comel kan kan . haeshh . haha :D kitaorg boleh gelak je and tumpang gembira bila tgk pakcik dah makin sehat taw .

berbuka puasa dkt hospital . auww , cik tijah thanks taw sebab belanja kitaorang makan hari ney . Syue kau pun take care taww . ayah kau dah pesan tady sebelum balik ' die suruh dengar cakap mak kau ken ' engat tuhh .

* Pakcik , i wish that you will quickly recover and i always pray for your health pakcik :')
pakcik jangan lupa mkn ubat taw and kurangkan merokok tuh . bahaya la pakcik .

No comments:

Post a Comment