People said I've changed so much , Well here's the truth . I grew up and I stop letting people push me around all the time . I learned that my life can't always be happy :')

July 12, 2010

WAKENABEB !

* CREDIT TO ; capit (:

Around 12 am . something like that time lahh , badan aku vibrate vibrate tetiba . ohmygosh , there's someone call me . i don't really know , makhluk mana yang call aku pepagi pepagi macam ney . Suara memang tak dapat detect sapa dowhh . Grrr ( aku marah gila gila ni . haha :D )

Dalam keadaan separuh sedar dah tidak , aku pun layan jela . entah sapa sapa ntahh . When i started to get sleepy back . aku pum cakap jela yang aku nak tidur balik . Aku dah Shocked gila bila aku dengar word ne ' Ada tak orang kata yang dia nak kenakan kan aku ? ' Goshh , aku tahu sapa yang call aku neh !

Damnn-lah kauu capit . sumpah aku tak dapat detect suara kau . hahh , gila gila gilaa . kenapa lahh kau kenakan aku doe . good job wey , boleh ganti edward cullen derr . No wonder lah aku pelik dari awal lagi . Kau kata kau ne myrul . gahh , nama mamat neh juga kau nak petikk kann gangster ! kau memang hantu .

For your information gangster , Myrul tak guna ayat ' I and You ' dengan aku wey . ayat dia gramatis sungguh :) Aku tahu kau rendu nak borak dengan aku kan wey . tapi kau memang bijak guna cara macam ni . Dalam aku berhati hati , takut kau nak kenakan aku . Gahh , aku kalah derr . Hate it . haha :D * bangang kau farah

Well , hari ni hari kauu . laen kali aku pulak . haha :D Terima kasih Gangster , auww . aku ingat benda ney forever and ever sebab this thing make me feel like an idiot . haha , bengang gilaa , sakit-hati , sakit-jiwa , geli-hati semua complete wey derr LOL , aku tak marah pun act . haha :D

* I do called him ' Gangster ' sebab kau memang kaki buli orangg kan capit . haha (:

No comments:

Post a Comment