People said I've changed so much , Well here's the truth . I grew up and I stop letting people push me around all the time . I learned that my life can't always be happy :')

July 7, 2010

OPEN DAY (:

Well , today bangun awal . mandi manda then baru kemas bag . Sebok dok kalut cari buku teks , grr . Open day pun kena belajar keh . haeshh . then turun lepak kejap baru naek bas . Today first time aku baca short story dalam buku literature tuh ' special fruitcake ' damn best kan story dia . kalau lahh aku macam Anna tuh kan best :D ha-haa . Sweet gila cerita diaa . auw auww

Lepas pukul 10 lebih macam tuh , nampak bayang ayahh . Auww , engatkan ayah tak nak datang tadi :( thankss . Ayah jumpa cekgu then cekgu pun mula lahh memalsukan fakta . haha :D dia tidak tahu siapa aku kenn , maen taram je kan cekgu nee . terima kasih cikgu selamatkan hidup saya :)

Tahu tak apa cekgu cakap dekat ayah , dia cakap :
' Idayu neh takda masalah pun dekat sekolah . dia diam je . tak banyak cakap tak banyak tanya . dia boleh tergolong dalam budak budak baek je . Tengok dia okay , keje skola semua kemas je . Tapi kena bising sikit la , tp bising pasal benda neh je (: rajin rajin belajar lagi ehh . kena naek kan lagi taww ! '

Kalau lah orang takda dalam lab tadi , sumpah aku rasa macam nak guling guling je tahan gelak , hahaa . cekgu kata aku baek ? auww . yang ayah pun sokong jela kenn . bhahaaa . boleh pula kata ' Dia kat rumah pun diam je , suka duduk sorang sorang . saya tengok rajin jugak belajar . buat keje sekolah sampai buku atas muka . tertido pen kat tangan . ' Woahh , I'm a great actor wey :D

Ahhaa , result macam gampang je =.= haha . but , 1 je yang failed . Additional Mathematic . haha :D thanks god physics aku dah naek dahh , dahh lulus lulus luluss :DD Addmath kena rajen bt hw taw sayang (: FAILURE ISN'T FINAL .

No comments:

Post a Comment